Загальні відомості
про бухгалтерську програму
Система
управління підприємством "ДЕБЕТ Плюс" має модульну структуру, що дає
можливість замовнику підібрати оптимальний комплект поставки, з
функціональністю, що відповідає потребам підприємства.
Інформація
в програмі зберігається у вигляді документів. Всю інформацію можна умовно
поділити на первинну (первинні документи, початкові залишки, проведення та
довідники), розрахункову (вихідні документи) і керуючу (параметри системи).
Крім
того, інформацію можна класифікувати за сферою дії:загальносистемна інформація
- використовується всіма підсистемами комплексу і служить для взаємозв'язку
інформації всіх підсистем в єдине ціле;інформація поточної підсистеми -
використовується тільки поточною підсистемою і служить для забезпечення
взаємозв'язку інформації всередині конкретної підсистеми.
Програмний
комплекс "Дебет Плюс" складається з декількох підсистем, що
доповнюють одна одну:
·
Адміністратор
комплексу
·
Зведення
бухгалтерського балансу
·
Облік
банківських операцій
·
Облік
касових операцій
·
Облік
ТМЦ
·
Облік
заробітної плати
·
Облік
основних засобів
·
Облік
основних засобів
Підсистема
"Облік основних засобів" є частиною системи управління підприємством
"Дебет Плюс".
Підсистема
"Облік основних засобів" призначена для автоматизації обліку
наявності та руху основних засобів і нематеріальних активів, а також для
нарахування амортизації.
У
підсистемі ведуться такі первинні документи:
·
Акт
приймання основного засобу в експлуатацію;
·
Інвентарна
картка основного засобу;
·
Акт
ліквідації основного засобу.
·
Система
надає можливість:
·
зміни
вартості та зносу ОЗ;
·
внутрішнього
переміщення ОЗ;
·
часткової
ліквідації ОЗ.
Облік
основних засобів в системі ведеться одночасно з бухгалтерського та податкового
обліку. Відповідно, передбачено розрахунок амортизації по податковому обліку і
нарахування зносу по бухгалтерському обліку.
Методика
нарахування зносу по бухгалтерському обліку визначається обліковою політикою
підприємства і може встановлюватися для кожного основного засобу індивідуально.
У т.ч. підтримуються такі методики нарахування зносу:
·
поквартально
з використанням податкових норм;
·
помісячно
з використанням податкових норм;
·
по
терміну служби;
·
лінійний
метод;
·
інші
методи.
Формування
бухгалтерських проводок за результатами розрахунку амортизації проводиться
автоматично.
Є
можливість формувати:
·
оборотно-сальдові
відомості по бухгалтерському і по податковому обліку:
·
за
первісною вартістю ОЗ
·
за
залишковою вартістю ОЗ
·
по
зносу ОЗ
·
відомості
залишків
·
інвентаризаційні
описи ОЗ
·
вибірки:
·
по
приходу ОЗ
·
за
переміщенням ОЗ
·
з
ліквідації ОЗ
·
щодо
змін вартості ОЗ
·
по
змінам груп ОЗ
Всі
вихідні документи формуються в розрізі рахунків обліку, підрозділів і
матеріально відповідальних осіб.
Законспектувати матеріал та вивчити конспект
ОтветитьУдалитьЗаконспектировал.
ОтветитьУдалитьЗаконспектировал.
ОтветитьУдалитьЗаконспектировала!!!!
ОтветитьУдалить