пятница, 5 декабря 2014 г.


Загальні відомості про бухгалтерську програму
Система управління підприємством "ДЕБЕТ Плюс" має модульну структуру, що дає можливість замовнику підібрати оптимальний комплект поставки, з функціональністю, що відповідає потребам підприємства.
Інформація в програмі зберігається у вигляді документів. Всю інформацію можна умовно поділити на первинну (первинні документи, початкові залишки, проведення та довідники), розрахункову (вихідні документи) і керуючу (параметри системи).
Крім того, інформацію можна класифікувати за сферою дії:загальносистемна інформація - використовується всіма підсистемами комплексу і служить для взаємозв'язку інформації всіх підсистем в єдине ціле;інформація поточної підсистеми - використовується тільки поточною підсистемою і служить для забезпечення взаємозв'язку інформації всередині конкретної підсистеми.
Програмний комплекс "Дебет Плюс" складається з декількох підсистем, що доповнюють одна одну:
·         Адміністратор комплексу
·         Зведення бухгалтерського балансу
·         Облік банківських операцій
·         Облік касових операцій
·         Облік ТМЦ
·         Облік заробітної плати
·         Облік основних засобів
·         Облік основних засобів
Підсистема "Облік основних засобів" є частиною системи управління підприємством "Дебет Плюс".
Підсистема "Облік основних засобів" призначена для автоматизації обліку наявності та руху основних засобів і нематеріальних активів, а також для нарахування амортизації.
У підсистемі ведуться такі первинні документи:
·         Акт приймання основного засобу в експлуатацію;
·         Інвентарна картка основного засобу;
·         Акт ліквідації основного засобу.
·         Система надає можливість:
·         зміни вартості та зносу ОЗ;
·         внутрішнього переміщення ОЗ;
·         часткової ліквідації ОЗ.
Облік основних засобів в системі ведеться одночасно з бухгалтерського та податкового обліку. Відповідно, передбачено розрахунок амортизації по податковому обліку і нарахування зносу по бухгалтерському обліку.
Методика нарахування зносу по бухгалтерському обліку визначається обліковою політикою підприємства і може встановлюватися для кожного основного засобу індивідуально. У т.ч. підтримуються такі методики нарахування зносу:
·         поквартально з використанням податкових норм;
·         помісячно з використанням податкових норм;
·         по терміну служби;
·         лінійний метод;
·         інші методи.
Формування бухгалтерських проводок за результатами розрахунку амортизації проводиться автоматично.
Є можливість формувати:
·         оборотно-сальдові відомості по бухгалтерському і по податковому обліку:
·         за первісною вартістю ОЗ
·         за залишковою вартістю ОЗ
·         по зносу ОЗ
·         відомості залишків
·         інвентаризаційні описи ОЗ
·         вибірки:
·         по приходу ОЗ
·         за переміщенням ОЗ
·         з ліквідації ОЗ
·         щодо змін вартості ОЗ
·         по змінам груп ОЗ
Всі вихідні документи формуються в розрізі рахунків обліку, підрозділів і матеріально відповідальних осіб.

4 комментария: